2010. augusztus 21., szombat

Sushi

Hali! =)
Mint látható sikerült feltennem a fejlécemet xD
       (még bele kell jönnöm ebbe az egészbe)
Az oldalon kívül bnőmmel jót pin-pon-goztunk, és kicsit még fáradt vagyok, mert tnap hajnal 4-kor feküdtünk le. Plusz izomláz a bowlingtól és mert ugráltunk össze vissza =P Este meg éjfélkor keztük el megnézni a Másnaposokat, aztán két óra hossza beszélgetés majd bnőm tesója ébresztett egyfolytában, hogy keljünk már felfele... szal tökre friss volt a napom, de legalább jól éreztem magamat =D
Ebédre meg ettem fini sushit. Wasabiból rendeltem egy tubakit és Philadelphia tekercseket. Szójaszósszal, wasabival és azzal a rózsaszín és sárga izével aminek nemtom a nevét xD a lényeg az, hogy nagyon ízlett és maradt vacsorára ^-^
Meg a durva az, hogy elkezdett velem beszélgetni egy spanyol =/ és a webfordító se 100-as szal nem non értem xD

2 megjegyzés: