2010. november 21., vasárnap

Laptop! -ra Sims!


 Igen most sorolhatnám, hogy mért nem írtam, de annyit mondok, h idő, és mert nem volt kedvem amikor volt. (ez így tökyol összejön)
Na szal megkaptam a laptopomat! Végre nem kell vitatkoznom apával, hogy ki üljön a gép előtt. (csakhogy a laptopon MÉG nincs net) De amgy nagyon jól néz ki. Egyből megszerettem! Csak időbe került, míg ezen a gépen (nagy gép) kiválogatom a cuccaimat és átpendriveolom a laptopra. tettem már rá egy jópár képet és mivel a legjobb a Death Note kitettem egy L-es hátteret, mint ami Watari-nak van =D


Aztán a sims is felkerült már rá XD ez egyértelmű és már vámpírfotóim is vannak, szal teszek fel párat. Plusz amikor Szofi itt volt, akk is készítettünk párat és azt hiszem akkor csináltam, meg az egyik legjobb karakteremet.
 


 

 



 

 

 



 



Van itt alvás (vámpír alszik??? =/), átváltozás, kajálás XD, futás, vadász és a prédái. A tökéletes vámpírom (^___^") az első három után van, aki a szőke csajt csapolta meg. Ya amgy az első hármon is rajta van XD A másik karakter az a Szofié =D

és ömm... ki mondta, hogy sims mániás vagyok???? XD

lássuk csak mi van még... csináltam egy ilyen IZÉT neocube-ból, ami nem tudom minke indult majd lett belőle egy korona, aztán csináltam a többiből egy csillagot arra apa rátette a koronát és a tetejére meg a maradékot rátettem akasztónak(?), így egy VALAMI lett belőle, de yol néz ki szerintem =/ yaaaa és ráadásba még beletettem egy ilyen piros pamacsgolyót XD

itt yol látsazik a korona a csillagon

és egy újabb napfelkelte a tizedikről =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése