2010. december 4., szombat

Holidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

Igaz, nem ártana egy kis szünidő (hétvégén kívül, mert az tényleg kevés), de most másra értem. A napokban, már kikáromkodtam magamat a suliról, hisz 21. menni kell T____T na mind1...
Szal a Holiday-t a Green Day Holiday számára értem. Ugyanis nézegettem one ok rock cover-eket és akit láttam játszanai az a gyerek a Holiday-t is játszotta és tökre megtetszett. Na megasztár közben fogtam Alexet (gitárom) és szépen megtanultam =D és annyira király. Meg az a kis... kis 'szólócska' (hisz tényleg nem nehéz) is annyira jól hangzik. Szal ha lesz időm és senki nem lesz itthon szépen rádugom az erősítőre, a gépen meg elindítom a zenét majd beállítom a fényképezőt (..kameráját) és meglátjuk mi sül ki belőle. :P

Na és még... mega... megaszar -.-" Könyörgöm Andrásnak jobb a hangja, mint Melindának (ahogy apa mondja, mint annak a szerencsétlen picsavirágnak) Adom én is, hogy tényleg különleges hangja van annak a nőnek és kinézem a zsűriből, hogy ha párbajozik őt juttatják tovább, de most komolyan. Én már UNOM!
Inkább az 'iksz-faktor'... ( ya téll én Veca vs. Nicolas párbajt akarok!!!) ^_______^"

Aztán! Bnőmmel elmentem megvenni a gitárját és lehidaltam mikor megtudtam, hogy van olyan, ami elektroakusztikus 25000-ért és ráadásul teljesen jó is! na mondom yolvan. Szal sikeres volt a vásárlás =D én meg amennyir tudom próbálom megtanítani =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése