2010. december 30., csütörtök

o(>.<)o nyaaa~ [nekérdezdmiért! csak olvass...

Na végre rászántam magamat, hogy írjak x) Szal lett fufrum x) eleinte féltem tőle, dehát yo a fodrászom, így simán megcsinálta, amilyenre szerettem volna. Igazából nem ilyen tök egyenes, hanem hátúlról jön előre egy kézmozdulattal. Na ezt is yol megmondtam -_-"" Na yo... aki érti az érti aki meg nem sajnálom, h nem tudtam rendesen megfogalmazni xP
Igazából nem tudok sok mindent most írni. tegnap voltunk apával kint a keletin megnézni, hogy mi a helyzet a háznál éshát a pincében 20 centis víz állt o_< Meg fotoztam is pár képet. Bár sajnáltam, hogy nem volt ott a fényképezőm. Azzal még yobbak lettek volna.


És rájöttem, hogy én akkor lennék a legboldogabb, ha a képen látható kis függőágyban feküdhetnék egész nap valamint, hogy a mögötte lévő tengerben fürödhessek, a parton napozhassak és olyan kis házakban lakhassak, mint amilyenek a képen vannak. Istenem számomra ez a paradicsom!!! *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése