2011. január 5., szerda

Angol? Töri? Újra gumi? O_O

De most komolyan?
A két olyan tantárgy, amit régen utáltam!!!! Erre töriből még a végén ötös leszek, angolből meg négyes =/ Mivel a dogáim majdnem hogy tutibiztos ötösök lesznek (végülis mindent tudtam x) ... höhh a maximalista énem...
Szal még lehet nyelvtanból, töriből, matekból és talán föciből ( ha felelek 5-re -_-") meglesz az öt és akk ennyire jó átlagom utoljára 3.-ba volt XDDD De amgy rohadtul örülnék neki! *-*
Ja, jaa meg ma rajztanárom azt mondta a rajzomra, hogy: " igen ez nagyo jó... nem is... szuper!" (rajztagozaton ez jó jel!!) =DD
Fuhh amgy éjszakára véletlen fodítva vettem fel a fölsőmet. Ki az a hülye aki átveszi? XD És tessék! K.O. volt a reggelem, de aztán!

Na meg egy yo kibaszás!
Oszim kérdezte frncián, hogy már nem kell a fogszabályzómon hordanom azt a gumit? Mondom már vagy 2 hónapja nem. (Észrevette! xD) Aztán pont aznap mentem a fogorvoshoz és megint mondta, hogy hordanom kell!!!!!!! mondom... MIVAN? (mivel rohadtul fájnak tőle a fogaim) De ez még semmi! Elölre is kell tenni, amitől úgy nézek ki mint egy nyáltúltengéses idióta (amivel a gumi úgy néz ki mint a nyál -.-" hmm gusztii!) Én meg egyből szegezem felé a kérdést, hogy: "ezt muszály egész nap?", ő meg: "hát ezt elég akkor is mikor otthon vagy". Höhh deyo már. Én meg eldöntöttem, hogy estére veeszem fel, mert akkor nem érzem, hogy fáj a fogam tőle. Képzeld el mikor egyszerre húzzák az összes fogadat. Na köbö olyan szar ... de a szépségért meg kell szenvedni!
És ebben is van egy kis jó. Teljesen meg van elégedve a fogsorommal az orvos =DD szal király!

Bye =) yo8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése