2012. január 17., kedd

A gondolkodás időpocsékolás =D =\

Na újra itt =D
Karácsonyon túl és köszi ne kérdezze senki "mit kaptál karácsonyra?" =D annyiszor kellet elmondanom h mindig kihagytam valamit >__< nem mintha 20 különböző dolgot katam volna.
Most beszéljünk arról, hogy igen megint nagyon yo lesz az átlagom 4,8666666666666666666666666666... oké ne is erről beszéljünk.
Animéket nézek mostanában. De annyi van amit meg szeretnék nézni, vagy végignézni meg cosplay gyártás meg olvasás meg khyaaaa... szóóóval azon gondolkodom, hogy mit is csináljak =\ De ma megnéztük azt a videót amikor Jim Carrey megvilágosodott és ő elmondja, hogy ne vesztegessük gondolkodásra az időnket. Hát én néha pont ezt teszem. xP úgyhogy animék közül egyszerre 1, 2 és olvasom azt a könyvet amit drága fogadott húgom kölcsönadott. És már nekem is muszály elolvasnom mert drága másik barátnémmal egyfolytában erről áradoznak. Most mi vagyok akkor? Mazochista? xD megfertőzöm magam ezzel a dologgal és a végén az lesz belőlem is mint belőlük haaaaa. o___O nayo de tényleg már a könyv első fejezete is tetszik =D néha elgondolkodom, hogy mi lesz még ezután. Amúgy a könyv cme: "Az éhezők viadala" de akkor már megint gond van, mert cosplay-t is gyártanék. és az elég fontos lenne xD nem eléghogy a sajátom sincs kész csak félig... is alig. plusz még egyet a barátnémnak. =) szóval lesz mivel foglalkozni xD bár kiolvashatnám pár nap alatt és akk nekikezdhetnék a többinek, de a baj h ez 3 kötetes áááááh xD
Hát nagyon elfoglalt ember vagyok =D xD
Beteszek pár képet, ami eddig a cp-hez kész van. (cp-khez készen vannak)
Démontojássá változott lélek:

egy sima belül tömör hungarocel labda,
amit először lefestettem akril festékkel.
(kikevert szín - először itt rózsaszínes,
de már a másikon látszik, hogy sárgát tettem hozzá)

aztán felrajzoltam rá a mintát

ez a kis lángocska vagy mi.
krepp papírt összegurigáztam amibe
beletettem egy végonyabb hajlítható  drótot.
hagytam h kilógjon egy kis drót,
mert ezt beleszúrtam a gömbbe.

Voilá =D
a krepp papírt a végén ugyanolyan színnel
 lefestettem, mint a labda alapját.
És a krepp paír jól beszívja a festéket,
így megkeményszik és  az alját hozzá tudtam
tapasztani a labdához. néhány helyen alkalmaztam ragasztót.


Maka gombjai
Ez ényémről csak fázisképeket teszek fel. Majd, ha teljesen kész lesz majd rakok fel képet =) 


így indult az ujja

ez már jobb állaotban van, de még vár rá egy csiszolás
majd egy vékony réteg gipsz, hogy befedje a lyukakat.
aztán műgyanta és végül a festés =)

fotóztam, hogy eddig,hogy néz ki, de volt,
hogy ez lett az eredmény x)

az ujjára egyenként felvarrtam a flittereket =)
höhh 6 óra alatt készen lett xD

a szürke anyagom annyira csúszott, hogy kénytelen
voltam valamihez rögzíteni, így a szőnyeget választottam.
aztán elkapott az ihlet és lett belőle egy yo ké =)

szintén  a másik kedvenc képem =D
Na most nagyjából itt tartok amióta nem írtam. A szilveszter is nagyon yo volt hugomnál =D remélem yo lesz ez az év. Tudom, hogy a jóslat szerint nem lesz gáz... de villany sem xD Na de szintén viccet félretéve és kissé megkésve, de:

Boldog 2012-es évet mindenkinek! =)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése