2010. szeptember 1., szerda

Első nap az új suliban

Igen, igen ide is elérkeztünk! Most lettem 9.-es és mivel új suli, ezért furcsa minden. Az órarend, az emberek nagytöbbsége, a tanárok. Poén is az egész, mert az ofőnknek még mi vagyunk az első osztálya O_O na ezen elgondolkodtam egy kicsit. Mondta, hogy nem akart ofő lenni, szal remélem ettől függetlenül örül nekünk. XD Aztán megismerkedtünk még három tanárral, akikből kettő még nemrég tanít ott és van egyetemi hallgató is közöttük. A harmadik tanár meg a töri tanárom. Mindig is utáltam a törit, de lehet, hogy csak a tanítási módszer, vagy egyéb okok miatt. Szóval bejön a tanár ilyen tök lazán és az első mondata: "Na... hello!" o_O Hááát XD nemistudom... az első benyomásom, hogy jófej. Persze egyik tanártól sem várom el, hogy ne legyen szigor benne, de alapjába véve, ha beszélgetésbe kerülök valakivel mindig jobban megkedvelem.
És amit annyira elcsesztem, hogy nem is tom mit csináljak vele!? nyelvtanom lett volna és elnéztem az órarendet, így beültem infóra. -.-" nabaz+ ilyen nincs. És mivel van két csoport, így most az egyikben akkor eggyel több van? És én vagyok az az egy? Volt egy ötletem, hogy a következőre nem megyek el, mert akk másik csoport lesz, aztán visszamegyek abba a csoportba, amelyikbe kellett volna, de mit csináljak ha már fel avgyok iratkozva? T__T Na ez jó... Így kezdődik az első napom...
És még sokmindent tudnék sorolni... ezt is jól összedobtam pár perc alatt és megyek is el barátnőimmel forumba aztán horror film, szal összességében jól kezdődött és remélem jól folytatódik ez a nap! =D
byebye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése