2010. szeptember 5., vasárnap

Mindent összeírtam, szóval vegyesfelvágott

Na mostmár írni kellene! XP
Nem is tudom, hogy most ez a bejegyzés, hogy is legyen. Szóval, ami jön azt leírom valahogy ^^"
Na szóval a hétvégém a születés és névnappokról szólt. Szombaton egy új oszimnál voltam, ahol leadtam egy csomó kalóriát míg megtaláltam hol laknak és a bulin a futás is segített neki xP Aztán vasárnap mentem volna névnap, szülinapra, de mivel egy másik oszim hamarabb meghívott és azt se tudam, hogy az előzőre megyünk, ezért elmentem osziméra majd értem jöttek és visszamentünk egy kicsit a másikra. Na ez így érthető? XDD Remélem igen. Amúgy yo, hogy el tudtak vinni, így legalább kipróbálhattam a tejszínhabos uborkát, ami tök finom! XD Aztán jó vagyok mondhatom, mert egyetlen nap alatt hárman kérték meg, hogy tanítsam meg őket gitározni o_O persze szívesen vállalom =D
A suliba meg... már kezdem megszokni ezt a vándorlás dolgot. Még nem tudom, hogy valójában milyenek a tanárok meg úgy minden, mert még nem tapasztaltm meg. Szóval remélem yo, mert azt mondják az és a gimit is vártam már. Yo, yo a tanulást azért nem, de ha lesz elég időm, jól tanítják és az anyag is érthető akkor megtanulom rendesen.
Az ami bosszant, hogy mostmár alig tudonk találkozni legjobb bnőmmel =( Beszélgetni persze tudunk telón meg msn-en, de az igazi az, ha talákozunk is. [Ö.L.B.- neki ^^]
Na, de hogy ne csak hosszú, hosszú szövegeket jegyezzek be, ezért rakok fel két 3D-s képet, ami tökyo szal, akinek van hozzá szemüvege az mindenképp nézze meg. Az első kép inkább ezt a térhatásos cuccot adja ki, vagy mi. A másiknál meg inkább az idomok játszanak szerepet.
Sorry, de az első képet számomra még ismeretlen okokból nem engedi feltölteni -.- szal link:
http://kephost.hu/share-A118_4C83F986.html

A másik viszont itt van:  =P



És még egy újabb játék, amire rákattantam XDD behalás komolyan, hogy én mikkel szórakozok XDD
Azért itt egy kép ^_____^" bár gondolom a fészbúkosoknak ismerős. vagy nem? XD

2 megjegyzés:

  1. Balym.♥
    nyugi..:) fogunk talizni!!! :)
    go go mozi meg a többi.. :)♥

    VálaszTörlés
  2. hétvégén esküvő xD
    basszus sose érek már rá? xD
    na majd...♥♥
    [[mikor lesz már szünet? =/]]

    VálaszTörlés