2010. október 29., péntek

India + név ► oroszlánszív

Hali!
Fuhh rengeteg minden volt ma szal bocsi nem sorolom fel =D
Most, így este megasztárt néztem és eszembe jutott, hogy múlt héten András Mester Tamásnak az altass el című számát énekelte és tetszett, ezért rákerestem. Tamásnak nagyon jó hangja van sztem szal nézegettem még egy pár vidit és erre találtam rá:

4:05-től eszméletlen milyen hangja van.
Másik! Klaudia ne nagyon limbálja meg emelgesse ott a kis husikás lábát ugyanis a harisnyája nem bírta a strapát és szépen ki is szakadt =\
A másik? Én mértis nem hallgatom a számait? Imádom ahogyan énekel, jók a számai a szövegei. (amiket eddig hallottam)  asszem nekiállok egy pár dalnak és meglátjuk mi lesz belőle. Túl sok mindenkit szeretek és túl sok szám ez így együtt, hogy mindet meghallgassam. [sajnos]
Amúgy ez a nap engem annyira lefárasztott, hogy nem sok kedvem van írni (-.-) zzZ
.
szal sztem byebye és Yo8 (és nem ittrium oxigén nyolc XD márhavanolyanegyáltalán, me' sztem nincs, de kitudja)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése