2010. december 10., péntek

Lexiiiiiii.♥♥és mizo kakaó = boldogsághormonoooook =DXD

Hi! =)
Huhh voltam bnőmmel tnap a gitártokjáért meg a hangolóért a gitárjához és ugye esett a hó én meg fekete kabátban úgy néztem ki, mint valami negatív dalmata xP plussz egy egész utcát végigröhögtünk =D
Na aztán bosszankodom mostanában a négyeseimen a suliban =\ a terem egyik oldaqából a másikba (szépszóval:) átdobtam a fizikakönyvmet satöbbi... =// lehet, hogy másnak yo a négyes, de maximalista vagyok, szorgalmas és nagyon szar ha vmi nem sikerül úgy ahogy azt én szeretném. Beszélgettem bnőmmel az aszcendensről és hát nekem orszlán... meg a horoszkópom is! Na ezt rakjátok össze!
Aztán ma készítettem egy tökyo képet Lexivel *-* Anyira imádom!
Na meg még... mostanában mizo kakót iszok XD Fel is vagyok szerelkezve XD =D
Ami meg rohadtul idegesít, hogy a 'q' betű be van ragadva a klaviatúrán és mindig figyelem a szöveget, hogy mikor tesz bele.


             Oyasumi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése