2011. január 15., szombat

FirstEye RAGASZTÓÓÓÓÓ! O_O

Na haliiii!!! =))
Nyaa~ csináltam Death Note-os kártyákat (bár még nincs kész) 9ig kinyomtattam a mangák fedőlapját és ragasztottam még rá két rajzlapot (hátára értelemszerűen) és végül egy Death Note felirattal ellátott fekete képet hátlapnak.
oka, hogy miért nincs még kész:
- elfogyott a ragasztóm -_-
 ......... képek majd......

Aztán! PhotoShop-ban csináltam egy szemet ( ez a legelső és ahhoz képest nem is rossz!!!!) igaz kicsit el lett méretezve és rossz helyre lett berajzolva az a bigyó, ahol végleg kifolyik a könnyünk xE ◄--(new smiley?? O_O)  és amgy is egy videóból néztem, hogy miként és hogyan kezdjek hozzá :
- ya és a szempilláit nem sikerült berajzolni XD azt nem értettem, hogy a szarba csinálja úgy =(

FirstEye


=) meg még ezen is dolgoztam:





 =)) És még:     (ezt rajzon csináltam csak gépen felturboztam)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése