2011. január 24., hétfő

••••• Soksokminden •••••

Azt se tudom hol kezdjem XD túl sok mindent összeszedtem, de most így alig tudok felidézni párat. Na nem baj sorjában majd csak összekapirgálom. Még yo, hogy van egy csomó kép, amiről eszembe yut minden ^^
Tegnap leyrtam mit álmodtam és egy A/4es oldalt adott ki gépben xP nem gondoltam volna h ilyen hosszú lesz. Elhatároztam, hogy leírom mindegyiket, mert olyan yo visszaemlékezni rájuk. =DD
Na és a sztorik képekkel együtt:

Tegnap olyan hambit csináltam *-* ohh szóljon aki gusztábbat tud XD
azért a Mizo kakó befigyel xP

Aztán! Anya hozott nekem pocky-kat o(>.<)o minden féle ízűt. bár azt mondják ez nem olyan finom, mint az igazi pocky. biztos kínai XD

nemrég főztünk héjában tojást és az egyik valami folytán megrepedt =/ és köjött a tojás és azt főztük meg XD igen, igen főztük így nem tükörtojás hanem szutyoktojás lett belőle xP guszta volt, ahgy a sárgája kinézett
Kaptam egy labdát. Már korábban volt kint itt a neve: Addict a ball. Üres volt a doboz és Lexi meg belemászott, így módosítottam rajta a feliratot. Kár, hogy a kép homályos =\
Ülettem 5 db babot és olyan yo látni ahogy fejlődik =DD lefotoztam mikor pár napos. Ma átültettem őket földbe. Kettőnek úgy összenőttek a gyökereik, hogy nem tudtam szétválasztani, így együtt vannak egy nagyobb cserépben =))
Pár hónapja volt hőlégballonverseny és készítettünk róla panorámát olyan sokan voltak =D
Drámán mindig kell ilyen szituációkat kitalálni és egy tattooválló szalont alakítottunk és ez került a kátamra xP
Szilveszterkor Lexit nem leitattuk, hanem le malti-soft-oztuk XD a képeken látszik

És Neocube!! =D még régebben készítettem belőlük kutyát és wall•e-t a rajzfilmből. meg két mintát



Hát asszem ennyi =D nagyjából mindent összeszedtem.
még két dolog:
• voltunk bnőméknél és Guitar Hero-ztunk és olyanképek készültek XDD meg játszottunk ilyen majmos játékkal, amin behaltunk a röhögéstől xD aztán Maratonba kezdtünk, ami 50 pályás volt és mire végigjátszottuk fél kilenc lett éshááát nemörültek h háromnegyed kilencre értem haza ^^ anyakérdezte is h mit vársz ^__^" én meg: hát azt hogy túllegyek ezen az egészen majd gondolkozom azon, hogy minek hinnél. Hisz amúgy is az igaza mondtam. XD hosszú volt a game.
• ya meg beneveztem egy állatos fotó pályázatra facebook-on azzal a képpel, amin én vagyok lexivel és puszilom ^^ A lényeg nekem h meglegyen a 10 lájk és kapok egy mágnest azzal a képpel =D tökyo nem? ;)
ByeBye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése