2011. március 27., vasárnap

Nouveau désign

Fuhh ma egész nap nyomott voltam. Már a fürdőkádban is alfában voltam. Ha anya nem szól szerintem elalszok. De nem csak fáradt vagyok, hanem mint aki be is lenne kicsit lenne kábulva. Na mind1 a fél órás fürdés meg az, hogy a fagyóba bedugtam a fejemet, többi részemmel meg a nyitott hűtő előtt áltam hűtésképpen kicsit segített. Az is lehet, hogy oxigénhiányom van... pedig tegnap voltam kint. Vagy túl zsíros volt a lángos? (rosszul vok a zsírban tocsogó dolgoktól) =/ napikérdés...
Ha már kérdéseknél tartunk: miért van az, hogy az ember meg akar felelni másoknak? természetesen saját maga miatt, de ettől csak részben lesz jobb... és ettől elnyomja saját magát. Ezt mindenki úgy értelmezi, ahogy szeretné... És mért van az, hogy ha valaki más, mint a többi akkor az nem jó? Kinek a nézőszögéből? Mostanában érdekelnek az ilyen dolgok. Hogy egyik ember elítéli a másikat stb. vagy mondjuk a környezetszennyezés: Mindenki öngyílkos akar lenni? =/ A világ nem így működik, ez csak egy rossz színdarab, amit mi emberek találtunk ki!
Hát megint kiírtam magamból a dolgokat...=\ ezen el lehet gondolkozni...

Minap hallottam asszem a tv-ben, hogy egy fiatal dohányos azt mondta: Nem azért csináljuk, mert menő! Akkor miért? Meg akarsz halni? ...majd vinni magaddal a többieket? És, ha erre az a válasz, hogy: mert a szervezete kívánja, akkor minek kezdte el? ennyi =/

•BYE••► yo8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése