2011. március 24., csütörtök

Je suis une na'vy! Banzai~!

H! minna~
 hf. -és ◄- ezt Lexi írta az előbb. (mielőtt én hülye a vissza gombot megnyomtam(véletlenül) és most kezdhetem előről a bejegyzést -.-"") amgy a drága elkezdte a vedlést x) szegény anya megint frászt kap majd a sok szőrtől, ruhán, asztalon, ágyon, még a füzeteimben is szokott lenni XD
Na...szal tök szégyen, hogy az infóm (gyakorlat-word) négyes lett mivel én hülye a térköz helyett entert raktam és egy szöveget elbasztam, mert felosztotam egy egybefüggő szöveget és térközt tettem oa is (a négyből az egyikbe csak) és ezért négyest adott. De már mind1 kár ezen rágódni, hisz a dogám meg nekem lett  legjobb (és nem, nem négyes, ötös lett) valamint szerkesztettünk és olyan egyszerű, hogy kész vok 10 perc alatt szal hagyjuk. Szétunom magam, ha nincs fent fészen Nee-chan.
Amgy mostanában japán doramákat nézek. Most egy olyanon vagyok, amiben a főszereplő látja a mikrobákat és kommunikálni is tud velük és annyira aranyosak *-* ^^ Az első doramámba meg a csaj fiúnak öltözve elment egy fiúiskolába (meg persze az ahoz tartozó koleszba xP) ,de a történetnek azért háttere is van. Ha valaki IGAZI hülyeségre vágyik kezdjen bele egybe!!!!! =DD
Itt van egy kép még év elejéről, mikor fakton voltam és a drága két barátnőm befestett kékre (persze mikor már egy részem kéken volt akkor izgatottam buzdítottam őket, hogy ezez csináljátok. Na'vy akarok lenniiiiiiii~ !! XD Utánna még jött rám pár fehér pötty is ^^
Ha meg majd veszem a fáradságot és lephotózom a rajzaimat (festmények) majd felrakom =))


• BYE••►

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése