2011. április 16., szombat

Origami

H! minna~
Fuhh már egész yol vagyok. Kevés hiányzik, hogy a toppon legyek.
Na szal csütörtök óta rohadtul unom magamat, így nagy szerencsémre eszebe jutott, hogy én még nem is origamiztam komolyabban. Szal szépen leültem az asztalhoz és videókból ekezdtem csinálgatni. Készítettem pók rákot, halakat, tetrahedra-t (tetraéderek), fireworks-ot (tüzijátékok), rózsát, és egy ismeretlen nevűt xP. Ahhoz képes, hogy mindössze két napja origamizom elég yol megy =D Csinálnék még bonyolultakat is, de ahhoz yo lenne vki aki tudná mutatni, mert videokból - meg úgy általában netről - élég nehéz néha. Szóval a halak után a tetrahedra csak 4 óra hossza volt xP persze azzal együtt hogy kimértem, vágtam 5×15-ös lapokat. ami elég unalmas mit ne mondjak. De nekem ilyenekhez van türelmem XD =DD Imádom csinálni =DD Sok kis pici izé akkor hajsd így, hajsd úgy, rakd össze stb... ^^
Akko még ugyaníg kétnapja Kowalsky meg a vegát hallgatok. Áhh imádom őket!
Ma este meg szépen csináltam magamnak rament (tudjáááátok amit Naruto esziiiik XD =D) főztem hozzá tojást meg húst is (mondjuk a hús érdekes lett de fogjuk rá h ehető volt XD)
Amúgy kezdem azt hinni, hogy a sors akarta, hogy beteg legyek ugyanis, ha nem lettem volna beteg nem origamiztam volna, nem készültek volna el ezek a tökyo bigyók és sosem tudtam volna meg, hogy ez ilyen yo móka! =) Értelmet nyert a betegség szó? XD Azt, hogy új dolgok kipróbálásának felfedezése...? =) lehet


Csirkés Ramen disznóhússal *-* XDDD

My fishes

Spider Crab
Tetrahedra

Anonimus xP

Fireworks egyik formája, mert ez ilyen kihajthatós.

Origami Rose

Ya és láttatok már ilyen lapos krumpliszerű ráncos tojást? XD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése