2011. április 20., szerda

Kulcs az éjfélhez

Gyerekek tudnék mit írni, de fáradt vagyok hozzá meg ebben a fekvő helyzetben elég nehézkes a gépelés xP
Szal első nap (mivelhogy beteg voltam) angolon a tanár megiratja a dogát velem is csak vmi régi kéthetes anygból amire már nem is emlékszem -.- rem meglesz a kettes.
Franciából meg kiderült h ebben a félévben 3 helyett 6 ötösöm van =O apa yol mondta: fele ennyi lenne angolból. XD
Hát van egy pár ilyen sulis cucc, de tökre unalmas lenne leírni, nem beszélve olvasni x|
Amgy van egy könyv, amibe belekezdtem csak anya kölcsönadta egy barátunknak és nem tudtam végigolvasni. Ma meg szépen betettem a táskámba, hogy ha lesz időm akk olvasom szünetekben. Na most ez nem igazán jött össze xP de az első fejezetet kivégeztem azért XD azt a pármondatot. Amgy ez egy krimi és a címe: Kulcs az éjfélhez. A helyettesítő nyelvtan tanárunk észrevette és ő is mondott egy könyvet, hogy még nem kezdett bele, de ha belekezd majd mondja, hogy yo-e. =) valami misztikus meg nemtommien, de yöhet. Oszim meg nyaggat, hogy a Rémségek cirkuszát olvassam tovább, mert a negyedik kötetnél leragadtam XDD de szünetben kiolvasom azt is =))
Ya meg, hnap mek oszimék(+al) sushit csinálni =D Szurkoljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése