2011. április 4., hétfő

OSZAKE 2011

^^ H!
Áhh tökyo volt az oszake. L-nek öltöztem be a Death Note-ból. Vettem 7 kitűzőt plusz levásároltam a belépő árát így gazdagodtam két DH-os poszterrel is =DDD Aztán volt kalligráfia is és leírták a nevemet utánna én is mellé =D Ki is tettem a falra. Volt táncpad is, de nem mentem rá meg karaoke is, amire nem tudtak rávenni. Pedig mennyire mentem volna... -.- mind1 csak én vagyok ilyen hülye! Na a posztereket szépen felraktam és át is alakítottam az elrendezésüket. Ez sokkal jobb lett, mint az eddigiek x)) kapásból 4 DH-os meg a falivászon. Van még Nana, Naruto, Vampire Knight, Bleach-Con, Soul Eater, Chrno Crusade, Miyavi, Gazette, A9 (Mondonak köszönhetően) és 5 An Cafe-s, mert az egyiket nem találom -.- Ya és a múlt órai tájképemet is kitettem =D Tengert festettem pálmafákkal meg vitorláshajóval és egész yo lett úgyhogy a tenger utáni vágyaimat talán enyhíti mikor ránézek.
Amúgy a mai nappal nagyon rossz előérzetem volt, de eddig nem történt semmi. Lehet, hogy több napos előérzet? =\ remélem nem o.o
Amúgy teljesen kivagyok, mert 3 napja nem emlékszem az álmaimra. És én imádok álmodni, de tökszar mikor felkelek hirtelen semmi. -.- Amúgy pont a "nem emlékszem három napja az álmaimra" előtt szintén 3 napig azt álmodtam, hogy a sulimban vagyok, de különböző szituációkban. Komolyan nem értem mi van =/ Most megint kezdődik 3 napig valami?
Ki tudja, de addig is örüljünk, hogy itt a tavasz!
Banzai! =))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése