2011. április 10., vasárnap

Üdv Baly City - ben! Lakossági létszám: 1!

H!
Nem tudtam már mit csinálni, így itt kötöttem ki. Mint átalában mindig, ha unatkozom. Most igazából rohadtul fáj a torkom... mikor meg nyelek, inkább ne is beszéljünk róla. Attól a fülem is szétreped. A fejemet meg mintha összenyomná valami és sajogat is néha. Még a szememet is fájni érzem, ha pislogok. Remekül elintéztem magamat a hétvégén. Hidegben álltam - amit akkor még nem is éreztem annyira hidegnek - majd több, mint egy kilométert szembeszéllel mentem egy nagy pusztán. Akkor már tudtam, hogy nekem annyi! Legalább volt valami izgalmas a hétvégémben. Szeretem a túlélőprbákat - jó, jó csak én nevezem így. egyértelműen túl lehet élni - csak az immunrendszerem nem annyira erős mint azt szertném, így ez lett belőle. Szal hnap föci doga, amire fogalmam sincs, hogy tudok-e készülni ilyen nyomott állapotban. Ráadásul azt sem tudom, hogy holnap hogy leszek. nem beszélve a csütörtöki fogorvosról - legalább azt át lehet tenni.
Ha már túlélőpróba, akkor félelem, vagy inkább irtózás. Nem túlzottan szívlelem a pókokat. De nagyon le szeretném győzni ezt a fóbiámat. Így, ha már a Zoo Domnál voltam és ingyenes állatsimogatás volt. Nem csak nyuszik... kígyók és pókok is. Én szépen kinéztem magamnak a tarantulákat, így megkérdeztem, hogy meg lehet-e fogni és háhá a tenyerembe adták. Ott emelgette a lábait, meg minden és egyáltalán nem féltem! Nagyon megtetszett! Aztán elgondolkodtam rajta és ott lyukadtam ki, hogy ha nem bánt és nem szalad össze-vissza nem félek tőle. A tarantula nyugodtnak látzott. Ellenben, ha a kinti keresztesekről, vagy az kis pattógósokról, esetleg csak úgy általában a pókokról beszélünk akkor azokhoz, ha hozáérünk vagy elszalad, de villámgyorsan - mondjuk a rejtekhelyére -, vagy rámászik a kezedre és istentudja melyik részeden fog kikötni ahol nem szivsen látnád/éreznéd. Ebből a lekövetkezttés, hogy van kölönbség közöttük. De egy ilyen eszemet ember, mint én, hogy a nagy tarantulától nem irtózik, de a kicsi gyorslábúaktól igen... szerintem ennek a városnak a lakossági létszáma: 1!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése