2011. május 2., hétfő

Tattoo

Pókom ♥ csak itt még nincs árnyéka, így nincs 3D-s hatása
 H!

Na nem tudtam, hogy mit írjak szal elhúzódott egy hétre... hagyjuk
Szal csináltam magamnak tattoo-kat =D szoktam csak nem hennával mert az drága, de most azzal csináltam =) vettem kettőt de böszörményben 500 Ft.- volt és az nagyobb is volt, ez meg kisebb 750 Ft.-ért -˛-" de csináltam egy másikat is csak azt filccel, így az fekete lett =D csak nem egészséges >.<
Amgy ezen a héten délután kell suliba mennünk, mert nincs éretségi szünetünk -.- marhayo. Nyugodtan lehet sajnálni. Fél 12re kell menni ésolyan 4re itthon vagyok.
Fu amúgy nem tok mit írni xP Pedig eltelt egy hét. kellene egy kis ihlet az Ftfn-hez mert nincs. És yo fejezetet szeretnék írni nem valami x*rt.


Uncsimnak. benne: Harcos

Henna sárkány
henna előtt filccel
Tűz(Kaji) | Víz(Mizu) | Föld(Tsuchi) | Levegő(Kaze)

Villám(Raikou)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése