2011. április 25., hétfő

Sushi

H! =))
Hazajöttem. Mamámk voltam meg a keletin napoztam B) ohh nagyonn zsír volt. Alig vártam már, hogy ilyen jó idő legyen. Még vmi finom lime-os jégkrémet is ettem. *nyami* És unokahúgommal 3 éjszakát végig sims-eztünk XD Szal kicsit kiszabadultam itthonról végre =P
Amgy mamáéknl vannak kiscsibék *-* ohh olyan drágák. Új spanok xP Meg dédimamm kutyájt odavitték, mert hát dédimamáméknál évek óta bezárva van, amiért fel is jelenthetk volna. Ezért örülök, csak az a baj, hogy az évek során megőrült szegény és kissé elmezavaros szal egyszer simogattam, nyalta is a kezemet majd majdnem leharapta o.o huhh bazd+ mondom. Többet nem simgattam azóta csak így a másik kuytájukat kutyájukat sem tudom =( pedig úgy szeretném. Na majd valahogy kicselezem xD
Ya és a sushi nagyon jól sikerült. 120 darabot csináltunk XD de hála istennek mind elfogyott ^^ jó, jó nem egy wasabi de elsőnek elég jó lett azt mondhatom =D
Amúgy olyan yo volt kint a keletin, hogy kedvem tmadt az íráshoz ^__^ csak leírtam a gondolataimat és csak egy fél A/4-es lapot töltöttem ki szal nem valmai rövid =P de az irományaimba beteszem és lehet olvasni.
•BYE••►

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése