2011. június 19., vasárnap

Behatolás!

Fuhh két bnőmmel voltunk pénteken a bárkában, mert az egyiknek a haverja fellépett a bandájval. Yok voltak amgy nagyon =D Aztán jött egy fiúbanda és kérdezik leülhetnek-e. Mondjuk felőlünk. Aztán a nagy titok, hogy 9.esek vagyunk XD Hát az koppant a fejükön XD De vettek nekünk sört úgyhogy ingyen lé. Én amgy szomjas voltam, mert már melegem volt meg minden aztán egy jó pár korty után eszembe jutott, hogy basszusés dinnyét ettem délután és totál dugig voltam tőle >.< szóval nagyon nagy volt h még a felénél sem tartottam ezt persze mindneki észrevette. Pedig mi nekem fél liter? Pff semmi -.-
De azért jól éreztük magunkat =D Meg még kazy előtt elbeszélgettünk az egyikkel ÉJFÉLIG! XD Azt azért megvártuk már, de nem ütött minket el a vonat =/ XD
Aztán már a lifttel is felmentem, bementem a folyosóajtón és nyitom ki a bejárati ajtónkat erre semmi. Nem fordul a kulcs. Na mondom fasza! Apa bezárta az ajtótráadásul benne is hagyta a kulcsot o>.<o Azért még megpróbáltam kinyitni, hogy csak elforgatom a kilincset, de semmi. Áhh nemhiszem el - mérgelődtem magamban. Kopogtam hallkan, mivel nem akartam felébreszteni a szomszédokat a dörömbölésemmel, így csörgettem anyát. Csörgetem - semmi, csörgetem - semmi, csörgetem - semmi. Grrrr nemigaaaz!!! Nem akarok a folyosón aludniii >.< Aztán a C-terv XD Hehe... A drága jó hangos vezetéles telefonunkat elég volt csak megcsörgetni pár másodpercig és nem felébredtek? =O XD Szóval 10 perc a bejutásig... DE bejutottaam!! xP
u.i.: tnap kint a keletin csináltam gyönyörű naplementés képeket csak apa telójával, így még nincs fent, de majd intézkedem =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése