2011. június 26., vasárnap

Még címhez sincs ihletem -.-"

H!
Képzeleterő- és ihlethiányom van. Egy az h FTFN-t régen írtam és azt se tommit kellene. Akkor a legujjabb, h oké kezdjünk egy másikba, de milyen legyen? Hmmm vámpírok... nemááár - minden vámpíros még nálam is (imádja) - vérfarkasokkal annyira nem vagyok jóba, a tündérekhez se értek, koboldok nem szimpik, boszorkányok viszont annál inkább, de rájuk se tudok mit. Voltak eszemben a görög istenek, angyalok, a nagy 'kiválasztott', 'elemester'... stb. Mindenbe belegondoltam, mi h lenne, és a többi csakhogy nincs semmi ütős -.- nincs az az esemény esemény hátán,ami kellene. Pedig régen annyit írtam. Mégha szarul is sikerültek, akkor is szerettem  írni mindegyiket. Most meg semmi.... -.- és ezt nagyon utálom.
Na majd kezdek magammal vmit. Jövőhéten nem leszek és még valszeg utánna se max. futólag.
Yo nyáriszünetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése