2011. szeptember 9., péntek

gyurma x)

Na megint régen írtam =D
nem volt mit ma viszont vettem égethető gyurmát és már készítettem is dolgokat belőle ^^
=O lol végülis ennyi azóta. suliról nincs kedvem írni, dee... áhh eszembe jutott valami: az egyik h Naruto-t van kedvem nézni xD a másik meg h megyek con-ra =D végre. az első >.< még csak 1× voltam oszakén (tavaly) és mmost ×.× és cp-zem is Pein-t. Hogy miért rá esett a választás? Hát nemtom XD -►Naruto►akatsuki►Pein xP ennyi. még amgy ott se tartok h jöjjön az akatsuki XD de sebaj azért az egy akatsukis életét nézem (alap) és péjncit nagyon birtam ... de meghalt xD ez van... mindenkinek annyi lesz előbb utóbb XD

ééés képek =)


a gyurmák
















És Lexiről új képek, h hogyan aludt xD ^^

kinn a nyelve ×.×



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése