2011. szeptember 16., péntek

no title... but that title was already =/ no?

Bonjour á tous! =)
Asszem most írok elsőnek reggel bejegyzést =P
Mivel délután nem lesz alkalmam rá, így most ezt bepótolom. Bár reggel még nem nagyon jutnak eszembe a dolgok xP Nayo tnap gitároztam oszimmal délután meg hülyéskedtünk =) akkor... xD áhh mi van még... francia doga.... bento a wasabiból és a kis rágolló =D amivel tökre elvagyok xD
Hát összefoglaltam elég érthetetlen módon. Amúgy már majdnem tudom a Nothing else matters -öt =P már csak a hosszabb solo része hiányzik =D imádom játszani, annyira király!
Akkor méég... lehet, hogy megtanulok angolul ×.× komolyan amit oszim írt levelet mindent értettem belőle és ő aztán tud angolul. Meg számokból is értek már dolgokat, meg egyéb oldalakat is el tudok nagyjábólolvasni. Tavaly meg előtte még ezt el sem tudtam volna képzelni =/ De nagyon örülök neki =D
Ja és ma megyünk mamámék és elkészítjük a CP-met =)) kíváncsi vagyok rá. Kicsit neki kellene már állni megcsinálni. =) A lényeg, hogy conra készen legyen.
Akor képek... az egyik az egy új festmény =) a másik meg a reggeli tájképem ×.×



Au Revoir! Bonne journée! =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése