2011. szeptember 22., csütörtök

The Sims 3 - Create a Pet Demo

Fuhh hát most nagyon boldog vagyok *-* az angol 3as se érdekel xD (mondjuk azt már megszoktam)
Kijötta Sims3 állatos kiegészítőjének az állatkészítő demo-ja. >.< áhh már alig vártam. most meg még jobban várom a kiegészítőt. Annyira elhúzzák komolyan! Adják már kifeleee~!! Hova várjak? =D Mind1 csak kibírom valahogy >.< =D=P
Már csináltam amgy egy kutyát, macskát, lovat szal feltöltöm őket =P
CP-vel nagyon yol haladok =D már csak a cipője hiányzik,de már abba is belekezdtem. hétvégén megvarrom =) sőt már lehet pénteken =)) szombaton meg mek fodrászhoz lejjebb vágatni a hajamból, h peinesebb legyen xP de nem lesz vészes =D volt már rövidebb is.
Amin kiakadtam, hogy sötétkék nadrág kellene hozzá meg fekete felső,de nekem fekete nadrágom van és sötétkék felsőm xDD mondo milyen nincs! de az lesz, h fekete nadrág és még van egy fekete felsőm (ami eltűnt) de ha megtalálom akk vigyázok rá, h ne hagyjam el megint ^^
Na én mentem alukálni xDD -_-" bye =) yo8
Állataim:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése