2010. szeptember 20., hétfő

Első egyes és a mérhetetlen hülyeség! XD

Ez a mai nap... XDD kész káosz! XDD
Az egész ott kezdődött, hogy életem első egyesét éltem meg! Angolból! A négyből a második csoportba kerültembe (még mindig nem tudom, hogy hogy). Ugyanis én elég szar vagyok angolból. Nem utálom csak nem tudom. =/ Így az első kisdoga már egyes lett. Azon gondolkozom, hogy át kellene menni a harmadik csoportba. (1. csop - legjobbak ----- 4. csop - kezdők ◄•• így vannak a csoportok.) bejön a tanár és elkezd angolul valamit dumálni és én meg: "Mi a szar?". Körbekérdezem a többieket, hogy ők ezt érik? ... és igen. -.-" Mondom: "Ez gáz!" Úgyhogy tutira átmegyek! =/
Ez az első. A másik, hogy megírtuk a föci dogát. basszus jót írtam z egyikhez és átírtam, mert nem voltam benne biztos. Én hülye! Fasza mondom. Mivel volt más is amit elrontottam, így nem ötös lesz, hanem négyes (amúgy jó vok föciből és szerettem volna az eslőt jól megírni) ja meg tengely helyett egyenlítőt írtam, de mind1 amúgy sem az kellet -.-"
OK ez eddig kettő! Harmadik Francia! nem vittem azt a kib*szott könyvet :@ Eddig sose kellett erre ma meg igen. Csináltunk feladatokat és lehetett rájuk kapni egy csomó pluszot és én marha nem vittem és jól csináltajm volna meg. Ráadásul órán bnőm elkezdte szurkálni a hasamat az ujjával (csikis vagyok ^^"). Én meg mondtam neki, hogy visszaklapja. Szünetbe visszaadtam neki, de ő se hagyta magát XD Aztán elvettem a Cola-ját. (alias vérpótló) Ők meg levették a cipőmet. óra előtt visszacseréltük. Cipőt a Cola-ért. xP
Elkezdődött a töri. A cipő már rajtam végülis, de nem volt bekötve. Ez még semmi. Újra elkezdett szurkálni é meg egész órán az ujját fogtam. Sajnálom, de csikis vagyok! XD Ráadásul teleírkálta egy másik bnőm a füzetemet XD (persze azt nem írom le, hogy miket) ^^"
Na köbö ennyi. Aztán a 3. bnőm a boltban megőrült XD de amgy jó nap volt végülis. És az egyesért hála az égnek nem haragudtak.
u.i.: Lexit megfürdettük ^^ oan cuki volt. Majd teszek fel képeket.
byebye =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése