2010. szeptember 17., péntek

"Hülye gumi!" - hajtogatom mostanság

Na itt az ideje az újabb bejegyzésnek.
Szal indulok a keddel. Végre találkoztam bnőmmel ^^ elkísért a fogorvoshoz, mert fogszabályzóm van, így járnom kell köbö két havonta. A várakozóban hülyéskedtünk, mert röhögtünk, mint állat szal 1001-es, hogy idiótának néztek minket XD Aztán mondja, hogy meg ne haljak (bent a fogorvosnál). Röhögtem rajta persze aztán mikor kijövök egy-egy hülye gumit tettek a szabályzóra. >.< Alig tudom kinyitni a számat és fáj is egy kicsit, ezért mondogatom, hogy: Hülye gumi! Szal nem halatm meg csak szenvedek vele =/
Szerda... nem emlékszem csak a rajzra XD
Csüt... ez a rövid távú memőria XD amgy drámára csináltam egy fát. nem igazi fa, de olyan alakú és bele kelett írni a fontos dolgainkat, miket szeretünk stb... csakhát nem fotoztam le, így nem tom feltenni =/ de megkérdeztem a tanárt és azt mondja majd visszaadja csak megnézi.
Péntek... dráma óra XD olyat játszottunk, hogy volt egy pad, arra tettünk egy széket, arra ráállt valaki és a többiek meg a pad előtt öszefonták a kezüket. Köbö olyan, mint a bodysurf. A széken álló ember rádől az összekulcsolt kezekre. Na én eszement és extrém szokásaimhoz híven kipróbáltam! XD Ha puha szivacs lenne alattam 10 méterről is leugranék... zsííír -_< o (eddig 3 méter a rekord, de az vizbe. amgy ugranék még magasabbról is XD meg bundgejumping... majd ^____^")
Köbö, így telt az utóbbi négy nap.
Hnap meg mek moziba. rem jólesz, csak ez a szar idő tesz keresztbe.
Amiket ajánlok: =)
 - Bon Jovi - You give love a bad name
 - Bon Jovi - It's my life
 - Seal - Kiss from a rose
 - Alex on the spot
 - Survivor - Eye Of The Tiger
Oyasumi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése