2010. szeptember 23., csütörtök

Lexi, Hold, Nap + 5

nah hali !!
Ma 4 dogát írtunk volna, de 3 lett belőle. Angolból majd hétfőn írunk, így matekból, fizikából és infóbol írtunk. Az info totál könnyű volt, a matek is, meg a fika is (bár rem egyre azért ad pontot). Szal három ötösre törekszem ^^ (nem vagyok stréber csak nem akarom elbaszni a sulit!) Hnap meg csak négy órán lesz, mert két óra elmarad és közöttük van egy lyukas =D Szal király! És kikapjuk a földrajz meg a francia dogát. A francia hibátlan lesz sztem XD a föci meg rem ötös XD Ezek az ÖTÖSÖK! nyaa~  ---||o-(>.<)-o||---
Jól van, jól van írok másról. Rákattantam a Narutora =P szal iygekszem előröl megnézni az összes részt. Most is minnyá~ megy az Animax-en. Kiraktam ilyen 3D-s izékből a Sydney operaházat, a Tower Bridge-et és az Eiffel Tornyot =D Nagyon királyak (majd lesz kép)
Fotóztam egy pár képet a holdról, mert ma telihold van. Vagy tnap volt? XD Mind1 tnap úgy tűnt.
Meg vannak lexiről képek, ahogy fürdik *-*
El is kezdődött a Naruto, de a képeket azért felrakom...
ya meg egy napfelkeltés is.

Remélem tetszenek =D oyasumi~

1 megjegyzés:

  1. Jujj. Lexi nagyon cukk. ♥-♥
    Am nagy Blanka fürdette?:DD
    am jók a holdas és a napfelkeltés képek iss. *-*
    szeretlek te kis strébeeer.:DD
    puszii.♥♥

    VálaszTörlés