2010. október 1., péntek

4►5►4 [Lóherék]

Úristen! Már több, mint egy hete nem írtam -.- Múlthét hétvégén úgy voltam vele, hogy na majd hétköznap, de nem jutottam annyira ide, hogy írjak. Apával is egyfolytába egyezkedünk, hogy ki üljön itt, mert ő meg ikariam kocka szal csak annyit mondok rá, hogy várom már, hogy kapjak egy laptop-ot.
Nem fogom felsorolni, hogy mi történt velem egy hét alatt XD milyen mázli, igaz? nem csak nektek. nekem is. Inkább a lényegeseket. Aztán meglátjuk milyen hosszúra sikeredik.
A legnagyobb pozitív csalódásom magamban az volt, hogy sikerült megírnom az angol dogát ötösre. nem bírtam felfogni. Még rá is kérdeztem, hogy biztos, de azt mondta a tanár, hogy igen. Ezek után még mindig nem hittem el, de mikor másnap kikaptuk a lapot amire megírtuk akkorra már kénytelen voltam rögzíteni magamban, hogy igen ez igaz! Szóval az egyest kijavítottam hármasra XD
Tovább, tovább... fizika doga ötös ^^
Aztááán... tnap volt osztályfotózás. XD Fuhh egy pár ember meg én beöltöztünk JRocker-eknek. A hajamat úgy megcsináltam! [plusz feketére fefújtam egy kicsit] Mindenki azt mondta, hogy yo anya meg: hogy nézel ki? XDD De a fotókat ma már meg is kaptuk és annyira jók lettek =D bár amikor így össze vissza dőltünk, akk nem vigyoroktam bele a fogszabi miat, de mikor megláttam milyen lett a kép nyugottan megtehettem volna =/ ezvan. De amgy mindegyik király lett! =D
ma meg kiderül, hogy más lesz a rajz tanárunk és az ofő lesz a művtöri tanár. =/ Hát nem tom, de én ennek az egésznek, így nem igazán örülök. De ki tudja... lehet, hogy jobb lesz!
Nah suli részről.
Másfelől Naruto fan lettem. Előről elkezdtem nézni az egészet és perpill a 42.-nél tartok. A chunin vizsga előválogatójánál!!! XD Haruno Sakura vs. Yamanaka Ino.
Aztán! oszimék megszerettették velem Gackt-ot! Lust for blood, Future és Farewell forever! ^-^
Utánna! Tnap sushiztunk. Kami-sama mennyire finoma sushi meg a mochi!!! xP és a többi, és a többi...
Amúgy gitározni tanítottam akikkel voltam. Komolyan mondom rosszabbra számítottam, de tökyol ment!! =D csak nekik is el kellene hinniük XD amúgy yo volt az a nap is.
Áhh még mindig tudnék írni, de inkább hagyom a francba... elég ennyi (>.<)o'
u.i.: találtam 2 négy és 1 öt levelű lóherét =D
YO ~(×.×)~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése