2010. október 12., kedd

105% napsütés

Á annyira yo hogy ma csak öt órám volt, így kifeküdtünk a fűre a parkban és egy óráig ott voltunk =D (──_──) csakhát a focipályán pár idióta kis általános iskolás fiúk megkérdezték, hogy odafeküdhetnek-e. na baz+ tudod mikor - mondom. Na de mind1, mert tökyo idő volt =D meg ettünk epres vattacukrot :P
A másik! Rájöttem, hogy tisztára pro vagyok mert 105%-os lett az irod dogám XDD Hogy, hogy csináltam? hehe titok XD ______ nem, nem amgy annyi, hogy köbö 5, 6 ember megbeszélte az egészet ^____^" meg írtunk egy pár plusz dolgot és jöttek is a plusz pontok =P amgy akk is ötös lett volna XD (mert van aki tanul!!)
Aztán Zsófi feljött ma Molly-val *-* Yajj olyan aranyos! Imádnám ölelgetni, ha megállna XD lexivel is megismerkedett. Öhh azt gondolná az ember, hogy majd a kutya leharapja a fejét, de le se szarta =/ inkább Lexit érdekelte jobban. Még az orrát is megharapta volna sztem XD szal ennyi-t arról az erősséglánccról, hogy: KUTYA-GÖRÉNY-MACSKA-EGÉR xP
Amúgy eddig hány "ikszdé"t írtam? XD ööö... 6-ot XD ezzel együtt 7-et.
Amgy Szofi kérte, hogy tegyek be minden bejegyzéshez képet =/ szal akk, amit ma fotoztam.
Ya meg megint találtam egy 4 levelű lóherét és egy 3 és felet XD majd felteszem. BYE ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése