2010. október 8., péntek

13

Huhh mi is történt egy hét latt?
1. matektanárom megkérte, hogy menyjek matek versenyre
2. franciából végre kaptam pluszokat -► kettőt is (végre nem tudtam előre XD)
3. elsősavatón gondolkozás =/ (Star Wars ... csakhogy még nem is láttam XD)
4. új rajztanár
5. irod doga non könnyű XD )közös megbeszélésen alapult)
6. sikerült edzésen a lutz (már csak az egy lábast kell javítani + a rittbergerre hajtok)
7. tesin hárman beleültünk a szekrénybe
8. venni kéne új fűzőt a korimba =/
9. perpill Naruto 57. részénél tartok
10. Princess Ai-t bnőm kölcsönadta és imádom!!!!!!!!!!
11. ittam ma Mojito-t (imádom a coctail-okat... ki is írom)
12. láttam Varga Viktort és 4 oktávot (Fórumban)
13. hnap mek fodrászhoz
Nah direkt 13 =D csakhogy hátha hoz egy kis szerencsét (nekem szokott)
Ya egy kis zeneajánló:
- G.E.M. - Good to be bad
- Gackt - Lust for blood
- AC/DC - Nothing else matters
- Travie & Mars - Billionaire
- Varga Viktor - Lehet zöld az ég
byebye jo8 puxX.<3

2 megjegyzés:

  1. jajjh te elfeljtetted a faktot...:D:D
    testfestés x3..(Y)

    VálaszTörlés
  2. óhh tényleg XD mind1 így jött ki a 13
    amgy átküldheted a képet és akk majd felteszem =D

    VálaszTörlés