2010. október 18., hétfő

Mojito-szöveg-mojito-szöveg-mojito


Iszogatom a nemrég készült Mojito-mat (ami lehetne hidegebb) és azon gondolkozok mit írjak =/
Hétvégén voltunk nézni farmert meg pulcsit. Na persze, hogy nem ezek lettek belőle. Ugyanis egyik sem tetszett a 100-ból. (eléggé válogatós vagyok) Mert ha már veszek vmit az ne yo, hanem tökyo legyen. A Broodway-ben felpróbáltam egy nadrágot, ami hála az égnek tetszett csak annyira szűk volt, hogy mire kisétáltam volna a próbafülkéből már elszorította volna a vérkeringést a lábamba és összestem volna =/ (szóism >.< -.-) Ráadásul arra gondolnánk, hogy kicsi volt, de a dereka meg rohadtul elált tőlem. Na szal ennek is lőttek úgy, mint a pulcsiknak mert egyet sem találtam, ami tetszene.
Aztánk vasárnap elmentünk egy másik NewYorkerbe, ahol más cuccok vannak, mint a közeli rokonában. Itt találtam egy AC/DC-s pólót *-* Na persze, hogy keeell XD Mostanában még yobban megszerettem és sokszor gitározom szóval egyértelmű volt, hogy azokból az egyik az enyém. Utánna a Superbe vettük az irányt, ahol annyi farmer volt, mint ahány légy a szar fölött, de az összes olyan volt, mint ami körül az említett legyek szállnak. Nemcsak kinézetre! Szabásra is! -__-" Szal ha bejön ez a divattervezőség, akk tuti magamnak csinálok farmert!!!!! Itt is csak egy kabátot találtam, ami tökre tetszett, mert mikor elmentem mellette (próbababán is volt) egyből kiszúrtam magamnak. Megvettük. Aztán persze eszembe jutott a próbababa is, amint volt: férfi kabát! B| Á nembaj van már férfi cipőm, férfi kabátom aztán egy bnőmön férfi fekete ingg volt énmeg: "Deyo ilyen nekem is kell" ő meg: "tesómé" én: "(nayoooooolvan-magamban) akk is tetszik. Magamból kiinduló következtetés: nem tetszenek a lányos cuccok (legalábbis nemsok)
A Mojitoból még mindig van. Kicsit megmelegedett  =/ folytassuk...
Elfelejtettem írni múltkor, hogy fakton oszimék bekenték a kezemet kékre. Ráadásul anilinessel XD úgy néztem ki mint egy na'vy. Feltenném a képet, mert átküldték csak nem olvassa be a gép telóról =/ szal ezt hagyjuk.
Még van egy rajzom csak nem tölti fel szal majd máskor próbálkozom.  És végre megittam a Mojito-mat XD Na asszem ennyi.
ByeBye Yo8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése