2010. október 2., szombat

Egy kis szombat...

Eszembe jutott, hogy van egy nyáron készült festményem, amit még nem fotoztam le és jó lenne feltenni. Meg is tettem =D
Aztán ma Lexi úgy elaludt apa kezébe mikor hazajöttünk.^-^

De a napban, ami eszméletlen volt, hogy papám kapott egy zsebórát és nekemadta. Osztálytársam mutatott egyet a héten és rájöttem, hogy tetszenek az ilyen órák és mikor ma nagyszüleimnél megláttam... egyből rákérdeztem, hogy honnan van satöbbi
Rá is kerestem. Már a fedőjén rajta áll, hogy The Heritage Collection, így megkönnyítette a keresést. Aztán egy oldalon meg is találtam. Egy limitált ezüstözött "Loire" csontváz zsebóra. És egy XIII. századi óra tökéletes másolata. Vmi ilyesmi =/

1 megjegyzés:

  1. ááá, ez nagyon szép!!! :D
    Amúgy nem tudom, emlékszel-e, de tavaly volt egy mappám (füzettartó), amin ilyen zsebóra volt :P
    vagyis hasonló xD
    na bye-bye >.<

    VálaszTörlés