2011. február 6., vasárnap

Rock Suli

Úúúúúristen, úúúúúristen! Gyerekek ez nagy volt! ((OoO))
A koncer eszméletlenül király volt. Annyira, hogy sajog a lábszáram, kib*szottul fáj a nyakam és úgy érzem, hogy mindeni nekemjön XD (vagyis én megyek neki mindenkinek, mert annyira fájnak a lábaim, hogy egy pöppet instabil vagyok xP) Pogonál meg 2× kicsit hasbavágtak meg egy pááárszor nekemjöttek nemkicsit <- a 3. sorból az elsőbe kerültem rá pár emberkére XD arról meg ne is beszéljünk, hogy annyira benne voltam az egészben, hogy bevertem valakibe az államat, így az egyik fogam megfájdult ^^" de mindezek után is azt mondom, hogy MEGÉRTE!!! Végre kitombolhatja magát az ember és az nem kicsit király!!!!

épp vonatoztunk Beatrice számra
**valahol a tömegben**


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése