2011. február 28., hétfő

Harcos pontok

Fogalmam sincs mit írjak így előre xP
Ma Sushiztam oszimmal meg tanít angolul (az angolom szte annyi, mint a semmi =P) És amúgy utálom. Vagyis utálom, hogy nem tudom! Már lassan 8 éve, hogy tanulom, de semmi!! >.< Tök gáz! Pedig jó lenne érteni, de akkora egy logikátlan nyelv én meg imádom a logikus dolgokat, de az angol meg én két kölön műfaj. huhh...
Ja meg angol tanár, a drágaságom... senkinek nem adott még plusz fél pontot a dogájára, hogy legalább elérje mindenki a jobb jegyet. Neeeeem dehogy adja meg, csak egy oszimnak. Ja meg, hogy nála a 80% 3as arról meg nem is beszéljünk...
Föci doga: felcseréltem azt a két kib*szott CO meg a CO2  o>.<o rohadt jó mondhatom oda az 5ös pedig egy pont kellett volna.
Töri doga. Ó pedig de könnyű volt én mégis 4re írtam meg -.-" amm meg lehet írni javítót. Ha rosszabb lesz nem írja be, de ha jobb lesz azt igen, ha meg ugyanannyi, mint az előző akk meg azt is =/ Mondjuk megnézem, hogy milyen nehézségű és ha könnyő 5re meg írom, ha meg úgy látom h csak 4re menne elrontom (direkt) 3ra. (hisz kinek kell még egy 4es -.-)
Ja meg Francia... höhö csak én csináltam házit és azt is jól (mondjuk itthon simán kinézem a könyvből) erre kaptam egy pluszt (jelzem semmit nem érek vele mert már vagy 3× kigyűlt és csak ötöseim vannk. Bárcsak így lenne még egy jó pár tantárgyból =/
Szal így visszanézve nem nagyon jöttek ezek össze nekem.
De a sushi finom volt ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése