2011. február 19., szombat

Interjú a vámpírral


ezt meg fotoztam =)

Fuhh csak gyorsan írok, mert megyünk majd el.
Szal az előbb fejeztem be az 1500 db-os puzzle-ömet. Majd rakok fel róla képet. Annyira király lett! =D
A másik, hogy tegnap néztem egy filmet. A címe: Interjú a vámpírral (Interview with the Vampire) Vagy 20 éves a film, de annyira is jó!!! olyan 1700 valamennyitől 1980-ig játszódik, ha jól emlékszem. Brad Pitt meséli el a vámpír életét és még szerepel benne Tom Cruise és Antonio Banderas is. Persze 20 évvel fiatalabban képzeljétek el xP Aki egy kiadós vámpíros történetre vágyik annak ajánlom. Vér az dögivel van benne. (vajon mért?) Én a végén izgultam is egy kicsit. A történet meg annyira jól fel van építve, hogy ne is beszéljünk róla, hanem nézzétek meg! =DD
ez van most a kezemet =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése