2011. március 3., csütörtök

Szintetizátor

Yaj olyan yo, hogy a mai meg az előző napon csak 3 óránk volt és gyakorlatilag fél tizeegy és tizenegy óra között itthon vagyok.
Most a legújabb nálam (yo nem igazán a legujjabb) az, hogy megtanuljak zongorázni. Régebben is szerettem volna, de hát ott a gitár, így próbáltam letteni róla, de nem ment =) tegnap letöltöttem egy zongora programot és próbálkoztam a Für Elise-sel (amennyire a billentyűk engedik) De csak az elejét és az még pár hang híján kifér és tökyo =) mármint a Für Elise-t játszani bár sokkal jobb lenne egy zongorán, vagy szintin. Szal nem tom, hogy lesz e belőle valami, de szeretnék egy szintetizátort és úgy mint gitáron magamtól is elsajátítanék egy yo pár dogot szerintem. Meg írták, hogy netről biztosan nem nehéz hobby szinten csak gyakorlás kérdése (az meg nem gond)
még az a yo, hogy nem dobolni szeretnék (ami szintén nem lenne rossz - ütés, verés, király - de az csak a harmadik) Legalább egy szinti ... elférne? XD na igeeen... ott a két gitárom az erőstőm az ágy plusz a szekrénysor szal nem tom hova tenném, de tuti, hogy az elhelyezése aggasztana a leginkább... legalábbis engem a családból -.- na de mind1 =) (vagyis nem mind1) mert ha hanszerekről van szó... =D akkor szükséges egy egész stúdió =)
Bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése