2011. február 11., péntek

Megérzés és lehetőség

Ma a dráma tanár elvitt minket egy felolvasásra a színházba: A szásai szása. érdekes volt =\ Sosem láttam még felolvasást. Mindenesetre a végén belendült bár untam is egy kicsit bevallom. Kom a legjobb az volt benne, hogy mindenki mindenkivel kavar.Két házaspár gyerekei összeházasodtak meg mindkét házaspárból a nőcik kavartak a másik férjével. Ez a férjükre is igaz, hogy a másik feleségével =/ de nem tartották gondnak mert mindenki a családban maradt XD érdekes felfogás. A gyerekek meg azon beszélgettek, hogy nem-e furcsa h átrendeződtek a szülők és mondják rá, hogy ha nekik így yo... lehet, hogy négyesben is menni fog xD na okééé...
A busmegállóban ültem és mellettem ált egy néni és egyszer csak bevillant, hogy na most fog hozzámszolni. Persze abbana  pillanatban mihelyst ez beugrott rávágtam,hogy dehogy fog hozzám szolni, de ezek a gondolatok után tényleg hozzám szolt o_O Na nem mondom kib*szottul meglepődtem. Mintha lenne valami tudatalattim aki látja a jövőt, vagy... kitudja. Na mind1 a végén egész végig beszélgettünk és ugyanott szállt le ahol én. Aranyos volt =) és szeretem hallgatni az embreket. Néha úgy érzem, hogy azt hiszik untatnak mert én alig szólalok meg, de nem igaz. Yo tudni, hogy mások milyenek és, hogy mit gondolnak.
A színház után fórumba mentünk. Hárman voltunk és bementünk a spárba együtt egy csomag sajtért XD dehogy néztek hülyének. Ki gondol erre? ^____^"

Anyához a boltba bement egy magyar(férfi)-japán(nő) házaspár és kiderült, hogy tanítanak japánul. Én meg láttam neten Debrecenben hogy magyra-japán házaspár tanít és ott is a japán a nő volt szóval lehet, hogy ők azok =) ha igen akkor őket találtam a legjobbnak akiket kersestem (nem mintha sokat találtam volna xP) Szal lehet elkezdek japánul tanulni RENDESEN! ... MIVEL! Angolhoz nem értek! Sík hülye vagyok. A szavak tudom fogjuk rá de a nyelvtanhoz hozzá se tudok kezdeni. A dogáim a tippelésekből állnak köbö =/ A francia eddig nagon is megy és nagyon szeretem, de két nyelv kellene legalább hogy tudjak nyelv téren valamit kezdeni. Anyáék mondják, hogy angol tanár. De minek vesződjek vele, ha úgy sem értem? Akkor inkább tanulok mást. És muszály volt mamám újságjából megnéznem, hogy mit hoz a Nyúl (szeretem az asztrológiát =D) és azt írta, hogy nem ajánlatos kihagyni a lehetőségeket, de ne karjak túl sokat, legyek megfontolt. Úgyhogy lehet belevágok =) Nem érdekel hogy három nyelvet tanulok egyszerre. Az angol csak annyira érdekel, hogy átmenyjek...

Ya meg elkezdtem a Rémségek cirkuszát olvasni =D (Cirque du Freak) Eddig tökre tetszik =)) Filmben is megnéztem, de egyértelmű, hogy sokat átalakítás (ahogy szokott) és kihagynak részeket (ami meg kár). Ennek ellenére az is tetszett. Bár befejezetlen és siettették a történetet. Mondjuk ezt annyiban megértem, hogy nem csinálhatnak ennyi filmet . XD Bár mondjuk miért ne. Ott a HP, de persze nem ugyanaz, hisz a színszek is öregednek másokkal meg tök sz*r lenne -.-"

B.Baly.y

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése