2011. március 14., hétfő

Sunshine

Végre itt a tavasz! Igaz, hogy az elkövetkezendő napokban esőt jósolnak, de ez a tizenhány fokoknak én nagyon örülök =D Alig várom már, hogy nyár legyen. Mennék majd medencézni meg le Siófokra Balatonhoz. Huhh de várom! *-* na yo ezt tudnám még ragozni, de örülhet mindenki... nem teszem.
Tök váratlan dolgozat: FÖLDRAJZ!! ötös =O azt hittem kegyesen meglesz a négyes, de okéé legalább a sok négyes után yol jött.
Ma meg lehet megyünk Szofival vidámparkba. Mármint nem nevezhetjük annak csak ilyen forgós izék XD meg dodgem. Csak kár h esett az eső... mind1 eső ide vagy oda... bár egyáltalán működtetik? hisz lehet az űlések tiszta vizesek... ááá nemtok most mit írni -.- talán elölről kellene kezdenem, de nem teszem legalább telik a bejegyzés =D
Igazából most a Charmed-ra vagyok rákattanva. Anno de rá voltunk kattanva =)) még most is imádom!
Narutot is nézni kéne már tovább =/ de az is olyan hosszú >.< Ráadásul a Rémségek Cirkusza 4. kötetét is még ki szeretném olvasni. Mondjuk nem sok csak pár óra. Na mind1 =\
Lexit meg elvittük velünk mamámék és elvittem sétálni. Szép kis lyukat ásott. Mamámnak a hagymáit felrázták nyugalmukból XDD ^^" És amilyen fosos a drágám leguggoltam és egyből felmászott a nyakamba *-*
Nayo most mek majd nézek vmi képet amit felrakhatok =))
bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése